„Rozhodně jsem díky nácvikům přišla na to, že syn umí víc, než si myslíme. Dále jsme poznali nové aktivity, které se synem můžeme dělat.“
„Naučili jsme se komunikovat s Vojtíškem hlavně my, jako rodiče. Spoustu drahocenných rad, které nám úžasné a milé dámy z týmu Rané péče poskytovaly po celou dobu nácviků.“
„Nebojí se odpovědět na otázku a v malém počtu se i zapojí. Již dokáže spolupracovat od začátku hodiny.“
„Věnují se vždy jejím potřebám jako rozvoj řeči, pochopení.“
„Nácviky mi ukázaly spoustu aktivit a úkolů, které jsem mohla dělat s Davídkem i doma. Naučila jsem se rozdělovat aktivity - ukončovat je („Máme hotovo.“). Naučila jsem se s Davídkem pracovat každý den po malých částech: Pochopila jsem, že to nemusí být aktivita na hodinu, a že dokážu i s věcmi, které máme doma vytvořit překážkovou dráhu, nebo na tabuli namalovat čísla, barvy – prostě spousta nápadů, které jsem díky nácvikům zařadila do každodenního programu. Na nácvikách jsem vždy zjistila, co Davídkovi jde více či méně a na tom jsme pak pracovali.“
„Terezka pochopila, že každá aktivita má začátek a konec, je ochotná to přijmout i u aktivit, které má opravdu ráda.“